du har lämnat mig på den jävligaste av platser

sitter i skolan och vill bara dö
ligger efter i allt
har tusen uppgifter att lämna in
vill hoppa av
känner mig så äcklig och missanpassad så jag spyr på mig själv
jag vill bort långt långt långt här ifrån
från mig själv
så jävla misserabel
allt går åt helvet
och jag saknar dig
ASDAJFDJKSDFGJKLSDGHJKSDJGSNHAIOERGMARNFVDJHFUIAERNFJD ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHGJTHREKPHOJMERAPODWFMS
DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖ
sitter i skolan och vill bara dö
ligger efter i allt
har tusen uppgifter att lämna in
känner mig så jävla korkad
dum i huvudet
vill hoppa av
känner mig så äcklig och missanpassad så jag spyr på mig själv
jag vill bort långt långt långt här ifrån
från mig själv
så jävla miserabel
allt går åt helvet
och jag saknar dig
ASDAJFDJKSDFGJKLSDGHJKSDJGSNHAIOERGMARNFVDJHFUIAERNFJD ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHGJTHREKPHOJMERAPODWFMS
DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0